Followers

Tuesday, February 21, 2012

Review: Garnier Oil Control Whitening Cream

Aku memang dilahirkan dengan kulit yang x berapa nak cerah. Disebabkan aku dibesarkan dengan metaliti yang lebih putih itu lebih cun, maka aku sedari usia belasan tahun dah mula berusaha memutihkan kulit. Kebanyakan produk x berjaya nak putihkan kulit aku. At one point, i just wannna give up..


But when my love one said that I am to tanned compared to him, hati ini kembali berkobar2 nak putihkan diri. 


Hari ni, aku nak review satu product ni: Garnier Oil Control Whitening Cream. Aku beli secara kecemasan sebab aku nak balik kampung. Cari Tea Trea Lotion Aiken tapi x jumpe. Harga RM 9.90.



Camni la rupe container die, tube type yang kecik dan mudah dibawa ke mana2.

Janji Pengeluar:

1. Mencerahkan Kulit
2. Memudarkan kesan jerawat
3. 8 jam bebas kilau

Komen Pengguna yang banyak songeh

1. Aku xsuka langsung texture die... agak berat dan susah nak sapu. Kalau nak kasi die senang lekat, kena pakai toner. Aku try pakai lepas aku guna Hada Labo, baru OK sikit.


2. X sesuai untuk pakai dengan BB cream sebab x blend dengan baik. Kalau pair dengan compact powder pon nampak x kemas.
3. Bau die cam lemon sikit... what to expect? Dah tentu2 la ade lemon extract
4. Memberi hasil bebas kilau yang bersifat sementara. 3 jam lepas pakai, dah mula berminyak sakan.
5. Dah pakai 4 hari tapi langsung x rase semakin hebat mahupon cun  Putih berseri..grrrr

Akhir Kata: 3 bintang.... aku akan pakai sampai habis sebab x elok membazir. Mungkin aku lebih sesuai pakai product yang berubat dan sesuai untuk kulit sensitive. Sorry Garnier, you will be out of my list!

Ps: Aku dah try pakai eye-roller brand yang sama dan mata aku masih seperti panda. Yang boleh diharap hanya milky lotion Garnier yang wangi..huhu


0 Fireback!:

Post a Comment