Followers

Friday, February 3, 2012

Bila Dinosaur Sakit

Salam,


Hari ini aku akan ku dedicate untuk bercerita tentang si jejaka. Maka, kalo x berminat sila la jangan bace.


Beliau berada di semenanjung selama 2 minggu dan hari2 beliau dihabiskan dengan berulang-alik ke klinik. Minggu lepas aku mendapat perkabaran beliau disuspek menghidap penyakit berbahaya iaitu Tibi. Bukan TV ye adik2.


Sehubungan dengan itu, Dino terpaksa mendermakan kahak (ehwwww) pada setiap hari selama seminggu. Hari ini hari terakhir beliau menjadi penderma tegar. Aku yang suka menyibok pon memberanikan diri menghubungi Dino untuk mengetahui result test


Aku: Dingdong, dah dapat belum result?
Dindong: Kena kuarantin setahun. Tibi kan berjangkit
Aku: Ya Allah, kene bagitau manager ni... kang x pasal2 kene DI (ayat orang HR)
Dindong: Esok2... Ni nak pesan, boleh la cari pakwe lain. Sakit ni kan bahaya
Aku: Xde maknenye.... ni betul2 ke main2
Dindong: ~~~~~~~~~~
Aku: Jawabla...
Dindong: Xla, negative.... doktor kate sakit sebab kawasan tempat kerja


Maklumlah, kilang makanan memang x sebersih kilang elektronik. Ape2 pon, aku rase macam nak belasah je Dino dengan pelepah sawit. Mesti muka die time buat lawak tu camni:



Wajib la nak kena smackdown petang ni....

0 Fireback!:

Post a Comment