Followers

Tuesday, May 10, 2011

Drama Nora Elina cambest...

Selamat tak-berapa-tengah-hari muggles,

Hari ni, opis yang indah ni aku yang punya..huahuahua. Sebagai seorang employee yang baik, aku akan tetap menghadap lappy walaupon bos xde..

Balik koje semalam, kitorang pergi melepak2 di kedai makan yang bajet macam bistro. Disebabkan Tiqa Majong ngan Eli puase, kena la makan kat tempat yang cam hebat. Balik rumah dah dekat pukul 7.

Maka, terlepas la peluang nak tengok episod pertama drama Nora Elina. Dah sampai mane la agaknye drama ni. Rasanye baru sampai kat scene Nora terlanggar Seth kot..hehe..



Perlukah Aaron Aziz menjadi Seth sebab aku terbayang seth tu kurus dan tinggi. Beliau pula terlalu macho untuk jadi Seth. Heroin? ntah, aku x pernah tengok awek tu berlakon, so no komen.

Mana la novel tu tercampak? adakah nasib novel Kasih Yang Suci sama seperti novel Bicara Hati yang sudah hancus sebab terlebih baca.. balik nanti tanye mak je la. Mak kan detective berjaya.

Petang ni bertekad nak tengok jugak drama ni walaupun waktu siaran sama dengan "smile Donghae". Aku x kesah sangat sebab SD marathon hari ahad.

Hoho, sungguh teruja...

0 Fireback!:

Post a Comment