Followers

Wednesday, May 11, 2011

Lotus Note = Lots of Nonsense

Heloooo,

Pagi tadi, aku terkaget tengok pipi aku yang cam burger McD dah bertanda. Sape pulak kiss aku malam tadi? Xkan Peah kot? Nak kate Charlie, Xpernah plak aku tengok Charlie berleluasa kat area rumah aku.. pelik..pelik


Ni la Charlie

ish, hilang kehenseman aku pagi pagi2 ni. Nasib baik ade orang sejukkan hati aku yang membara2 ni dengan senyuman semanis gummy bear. Well, i guess it's true.. a big smile will change your day!

Arghh, ada lagi halangan di pagi2 hari ni. iNotes aku xboleh bukak. lepas dah try macam2 cara still keluar Error 500. Bengong betol la. Tanpa membuang masa aku pon turun ke server room. En.lan ngah sibuk repair lappy ade sorang akak ni.

Aku: cik Lan, inotes x bleh bukak la..
Lan: ko lagi..meh sini aku tengok.. Ko pakai server brape ni?
Aku: Server 10 kot (tetap sebut kot walaupun yakin giler)
Lan: ish, biler masa ade server 10 ni..

maka, En.Lan pon g la telefon support center. Terbukti ada server 10..

Aku: kan tadi saye cakap server 10, cik lan x caye..
cik lan: bukan x caye, xde orang inform kat saya ade server 10.. tapi nama ko kat server 9 la, server 10 ni support je..

ooo, mane la saya tau cik lan oii.. selepas berhempas-pulas tekan sana-sini, still xdapat nak fix. last option, guna PC si Kapan. Nak lagi sakit hati, x boleh jugak..

tension betul. dah try banyak suggestion yang user lain bagi, still x berjaya.

Summary: Lotus Note= Lots of Nonsense

harap2 esok Lotus Notes function macam biase. Susah woo xleh bukak e-mail.

Esok kene pergi Pulau Carey pagi2 sebab ade traaining. Manager yang training, aku plak yang kene pergi. Kesian kat Eli kene hantar aku pagi2 buta ni.

Miza, sila berusaha beli kereta!


0 Fireback!:

Post a Comment