Followers

Monday, May 9, 2011

Hidung Berhingus..

Annyeong chingus!

Mesti korang tau apa yang boleh buat hidung aku yang innocent ni berdarah...

Tak lain dan X bukan.. Kpop fever.

Sesejak dah melangkahkan diri kat opis berhawa dingin ni, aku dah jarang layan2 gosip (cubaan menjadi pekerja contoh) tetapi Tiqa majong telah membawa perkabaran yang mengejutkan!

Berita ini telah menyebabkan hidung aku berhingus 7 hari-7malam tanpa henti.. bak kata mak aku, 24/7

Malaysia nak buat group ala-KPOP?

Aku pun telah meng-google search kumpulan ini...




Pergh, Choco bar telah berubah menjadi papan lapis! (aku malas nak letak gambar banyak2..nanti loya pulak). Kulit plak cam ayam kicap je (sun-tan kat mane bang?)

Apakah??? Perlu ke nak buat kumpulan ala k-pop.. Malaysia Pop OK ape (teringat zaman kumpulan Cool dan rakan2nya)

Aku ni masih berjiwa kemelayuan..layan jugak lagu melayu. Aku rase x payah la nak tiru halyu-style. Kalau lagu bombastik, pakai capal pon orang suka..

tengok contoh T-pop (thai Pop). Aku rase kalau letak artis K-pop sebelah T-pop, aku still boleh bezakan dorang ni. Sebab? Style dorang lain..(mungkin sebab dorang x makan kimchi..)


K-otic (T-pop), walaupon ade sorang mamat korea, tapi still ade feeling tom yam gung..


Kalau compare dengan J-pop pon, still kelainan yang menunjukkan dorang ni Ojisama bukan hwangteja..


Aku kipas-susah-mati Hikaru yang cambest...

Pokoknya, Xpayah la cuba menpergunakan demam K-pop untuk meminta perhatian kami..

Baik aku layan lagu KRU.. (dorang pon boleh menari2 n tayang body jugak)

Kepada Kibummie Unnie, please dun google-image this 24/7 group coz it'll be nauseating...

Yeah, Lagi 6 minit nak balik. Aku pon nak packing barang, kalau lambat karang kene marah ngan majong plak..

Adios...

P/s: majulah M-pop untuk negara..!







0 Fireback!:

Post a Comment