Followers

Wednesday, May 4, 2011

Lappy Rosak.. minda corrupted


morning2 everyone!

Weekend lepas memang syok giler sebab dapat balik rumah.. masa on the way balik, sempat live stream abang aku si Will tu kawin. Aku bukan la excited nak tengok dorang tie the knot tapi excited nak tengok dress cik Kate. I was expecting Alexander McQueen, betul pulak tu. The dress was so-so and kinda reminds me of the ever so grace - Grace Kelly.

Sampai rumah, Mak..Cik Timah ngan Kak Eton tengah layan kopek bawang. Giler kentang pedih. sambal udang faberet! sepinggan aku belasah. Pas dah memgembungkan perut, kene la guling2 macam tapir.

Teringat plak yang aku x layan Facebook hari tu. Bila nak on lappy, xnyala pulak. OTOKE!

I already updated the display driver but nothing show up on the screen T_T

The next day, i went to pasar borong with my mummy. Then layan shopping tudung kat Melaka Sentral. Lepas freeze kan otak guna 7E's Slurpie, ktorg g Nagoya Textile sebab nak cari baju raya.

Who said it's to early! setiap bulan mak jahit sepasang. By the time bak raya dah siap la baju untuk the whole family.

Petang pulak pergi Iman Seafood kat Muara Lereh (x ingat pulak >o<) sebab nak tolong prepare for A.Ben's Wedding. it's the first time in my family to have a seaside wedding. Dalam pukul 2 pagi, baru masuk tido.

Yeah, i love wedding coz i love free food! Pukul 11 lebih baru pergi wedding (sebab tak tau nak buat ape).. Giler kentang best sebab ade seafood bakar and ulam2. Memang lain dari yang lain..

Yang lagi best, pengantin berarak nak bot di air yang surut. Pelamin plak made of bamboo...Nanti aku upload gambar kat next post (camera tertinggal..heheh)

Malam tu, cubaan nak on lappy x menjadi lagi. Rasa cam nak nages sepuas hati..hukhuks

Esoknya (monday), family buat kenduri Naik Nisan untuk arwah nenek dan Mak Long, semua orang ada. yang sangat meng-annoying-kan diriku bila ade orang yang dressing cam nak pergi jalan2 (hoho, aku pakai T ngan jeans je sebab nak buat kerja)..,siap rambut kaler2 lagi. Aku bukan la anti hair-colour ke api tapi agak2 la sikit...

Macam2 kuih aku belasah, yang paling best kuih apam pelangi yang Mak Lang bagi.. sedap giler and cute. Sebelum balik, try lagi on lappy, tapi x berjaya.

Akhirnya aku pon tinggalkan lappy kat umah. Mintak2 la abang boleh repair..

terpaksa la aku guna Lappy adik aku yang speed cam sesipot ni..

skrin kecik, sakit mata wooo..

K la, nak g makan.. rasa cam nak makan Meat Ball kat Subway! Grrr, perot bunyi..

Adios...

0 Fireback!:

Post a Comment