Followers

Thursday, May 5, 2011

Selamat Jalan Bebudak SDPA...

Semenjak dua menjak ni asyik dengar pasal new batch dah nak kene posting. Nad pon dah berkali call aku..

"kak, Nad dapat mane?"

Jawapannye, daku x tau..huhuhu

Akhirnye terkeluar juga list posting... 4 orang kena East Malaysia. Kira OK la tu, batch ktorang separuh pergi East (termasuk Dino..huhuh)

X sangka dah dekat setahun aku keje kat company ni. Kalau include skali waktu belajar kat SDPA, dah dua tahun.. kalau ade anak, dah berguling2 dah anak aku.

Dulu masa aku kat Mill, siap rancang nak hantar resign letter.. skrang dah x mau dah..

ingat senang ke nak dapat kerja sekarang ni? Aku sebenarnye nak sangat sambung study tapi kena la kerja dulu, kumpul duit. Ingat nak ambik OSH sebab aku xlarat nak blajar mechy lagi.

Kepada Kawan2 SDPA yang akan berlepas ke East Malaysia Esok (kalau x silap la..), take care. Sabah ngan Sarawak x sejauh liberia or indon..

Fighting!

0 Fireback!:

Post a Comment