Followers

Monday, May 16, 2011

Knape Hari Ni Kena Kerja!

Selamat hari Mengantok di Opis!


Giler mengantok hari ni. Mana x, semalam dekat 5 kali aku g toilet. langsung x lena T_T..


Pagi ni, jalan KL ni aku yang punye. mesti ramai amek cuti hari ni kan? Aku plak kene keje..huhuhu..Bile la boleh cuti ni?

Jumaat lepas aku g tengok wayang kat sunway dengan kekasih jiwaku Cik Atiqa Majong & Cik Eli. Perghh, terleleh jap air mata tengok harga ticket wayang. 14 hengget tu.. dah macam harge couple seat! lepas beli tiket, balik rumah sebab nak mandi dulu.. pastu, layan Show FBI sambil makan bubur MCD. Kenapa la Si Sam tu kena muncul dikala aku tengah makan.. terus x lalu nak makan sebab kenyang tengok muka die.hehe.. burrrp.


Pukul sembilan baru keluar rumah. Sampai kat dalam pangung... ade orang kat seat ktorng. Apekehei ni? Maka kami pon buat drama sebabak...


Kami: Cik, ni seat ktorg.. (sambil tunjuk tiket)
Awek: Tapi seat ni ktorg punye..tengok ni.. 9tunjuk tiket jugak)
Kami: Jom g tanye orang kat luar.

jalan-jalan-jalan-jalan


Kami: Akak, tiket ni double la..
Akak jaga kauter 3D: G tanye kat depan (sambil wat muka seposen)



Jalan-jalan-jalan-jalan



Kami: Bang, tiket ni double la..

Abg Kaunter: Tiket ni pukul 11.30..(tunjuk kat tiket awek tu)



Maka, awek tu pon surrender balik seat ktorg. Kesian gak tengok dorg dah siap beli popcorn.. Miza, jangan asyik kesian kat orang. kebenaran harus ditegakkan! Lu langsi, lu mati!


Yes, dapat tengok muka Sam lagi. Aku rase pereka costume dorang ni mmg nak kene turun pangkat. Kenapa bagi Sam yang comel tu pakai skirt? Jalan citer plak cam xde hala tuju, ending plak mmg cam kelakar x jadi.. Nampak sangat aku tertipu dengan trailer cam gempak... Argghh, baik tgk Adnan Sempit.

Pas dah habis wayang, balik umah terus tido. Kena la tido awal sebab hari sabtu ade driving class. Time2 aku drive la bus, budak sekolah yang bercuti, makcik kaki gosip dan uncle2 yang lesen memandu maybe dah kena suspend lalu-lintas kat depan aku. kalau boleh nak jerit:


"Pemandu baru yang gelabah nak lalu.. Kalau nak selamat, jangan lintas!"


Sabtu petang dihabiskan dengan berguling2 macam anak memerang kepanasan. Pukul 10 lebih dah tarik bantal. Ingat nak layan cerekarama, tapi mata x bleh nak bukak plak.


Sebagai seorang gadis yang baik, Ahad kena la bangun pagi sebab nak pergi date ngan abang Donghae.. huhu, sangat teruja


Bro, jangan la goda saya yang innocent ni... Tergamak u senyum camtu!




Perghh, romantic giler time si Donghae ni propose kat Bongi. Touching giler. Rase cam diri sendiri plak yang di-propose<-- Ayat cam desperate jer.




Memandangkan level kepemalasan dah sampai ke level extreme, breakfast aku combile skali dengan dengan lunch and tea. kat depan umah ade orang jual cempedak..nyum2.. Tapi hampagas betul, cempedak die tawar..huh..kechiwa.




Xde mood nak keje hari ni (bila mase plak ko ade mood nak g keje, miza oiii) tapi ku gagahkan jugak. Dalam otak asyik fikir "Biler la nak pukul 7.oo ni?". Giler x sabar.. last week terskip tengok citer Nora Elena.




Seth, tunggu daku!!




A/N: Biler la nak gaji??




0 Fireback!:

Post a Comment