Followers

Thursday, May 26, 2011

Motivational Books on Relationship? Forget it..

Selamat berdangdut di ofis hari ni Muggles,

Nampaknya boss tidak kelihatan. Cuti ke boss? Hari ni masih diselubungi kekechiwaan hamba gara2 x dapat parking allowance. Sangat Bengang.. OK, whatever!

Semalam kami pulang ke penthouse yang indah agak lambat sebab Tiqa ade project besar dengan En.J. Masa ngah lenggang2 nak g tempat parking, ade la plak satu minah endon ni bawak Anjing jalan2. Siap block ktorang lagi. Aku pon gelabah la. Teringat time aku eksiden ngan anjing kat Teluk Intan dulu.

Anjing tu yang gilo.. die yang langgar aku.

Pas sampai umah, cepat2 on TV. Masa untuk menjadi Fangirl! Giler comey Pachik Aaron Ajis sental periuk pkai baju melayu. Class gitu. Habis part-time job sbg Fangirl baru la dapat pergi dinner. Cam biase, nasi goreng kampung je.

Sejak akhir2 ni Orang Disana cam busy je. Musim audit kot. Balik pon slalu lewat. Pergi kerja pon pagi2 buta. Kesimpulannye, kurang masa berbual = Banyak masa cari pasal. Bila dah mula tanda2 gunung berapi nak meletup, aku pon mula la cari buku. Maklumla, Puan Penasihat xde kat umah.

Beberapa bulan lepas aku beli satu buku ni. Dah lama dah aim, tapi xbeli2 jugak. Buku tu pasal lelaki dari Marikh, pompuan dari venus.

Menurut Pakchik yang menulis buku tersebut, mahluk asing dari marikh ni kalau mase hangin perlulah diberikan masa. Kira bagi retention time untuk mereka berfikir. Tapi nampaknya, teori ni not applicable to all living organism. Some needed comfort and consolation.

Theory ke-2 Encik Pakcik tersebut ialah pompuan bila marah mesti la dipujuk. Aku x tau la pompuan lain. Tapi aku lebih suka dok sorang2, nanges seround pastu tido. Kalau orang pujuk, aku takut angin aku ni makin menjadi2. Rase macam pakai fan 10 juta HP...

Pokoknya: If you are facing difficulties in maintaining a relationship, the best way is to seek advice from your family and friends. Kadang2 kita tak nampak silap sendiri dan kadang2 kita asyik menyalahkan diri sendiri.

Ish, pagi2 dah emo kat opis. Muka je ganas, tapi dalam hati ade ladang.. huhuh

Dah2, lupekan drama sebabak semalam. Anggap je macam x pernah berlaku. Yang penting, besok nak balik rumah, jumpe Mak!

Mak, Akak nak balik!

Adios Amigos!

0 Fireback!:

Post a Comment