Followers

Tuesday, August 16, 2011

Aku akan ber HOROR-RAYA

Salam and morning mugs,

Seperti yang korang tahu, aku sanagt la super excited nak beraya tahun ni. Kebetulan pulak, Dino dapat balik ke semenanjung dan semestinya ade peluang nak berdating..Yahoo

Last year, aku kene keje pada hari aku sepatutnye bergumbira bersama keluarga.

1- Raye ke-3 - Kene keje sebab ade satu shitty person sibuk nak bercuti walaupon die x sambut raye

2- Dino Bday - Spending Dino Bday at the office.

3- My 21st bday - Tanker tersangkut kat tengah jalan, xbleh unload and semestinya kena marah ngan bos.

4- Raya Korban - terpaksa menjadi jurufoto untuk majlis korban kat kilang.

And again, aku dapat berita aku kene kerja mase musim raye. Cuti aku yang mungkin di-approve ialah 2 hari je... Woho, cuti tahun aku masih ade 20 hari. Ni dah bulan ogos...

Dino releks je dengar aku x dapat cuti.. biase la, lelaki. Kena la stay cool and steady.

Another thingy, mak aku mesti bengkek dengar aku kene keje. Arghhh, camne nak kabo kat mak beta ni?????

Nampaknya, tahun depan je la aku beraya dengan family... tu pon kalau ade rezeki nak beraya lagi.

Insyaallah.........

0 Fireback!:

Post a Comment