Followers

Thursday, August 4, 2011

Selamat Berpuasa

Ramadhan is here again. Alhamdulillah...

Rasa macam baru beberapa bulan lepas aku berpuasa kat Kilang S. Rindu pulak kat mereka-mereka yang menjadi kawan tempat aku nak meluahkan kemarahan ku yang meruap2 dikala itu.

Lama betul aku x update blog ni. Bila aku dah start bermuka buku semula, x de masa pulak nak mengupdate. Mungkin jugak blog ni akan terbengkalai buat kali ke-2 sebab aku nak memfocuskan diri ku menjadi penulis di sebuah website penulis bebas. Dah setahun aku menulis, x siap2 jugak ceritanya.

Writer lain sume dah ade 3-4 cerita. Tulis omputeh, confirm la aku lembap. yang penting, aku dah janji nak siapkan cerita aku tahun ni jugak. penat nak cekau idea sebab aku rase cerita aku tu lame giler.

Cerita first x habes lagi, idea nak buat cerita no 4 dah tiba (cerita no 2, 3 dah terbengkalai jugak). Mungkin aku nak masukkan sikit pengalaman aku berchenta monyet yang x seberapa ni.

Apesal aku buat ayat cam budak baik ni??

K la, nak chow.. aku nak gi open fast kat hotel.

ADIOSAMIGOS..

0 Fireback!:

Post a Comment