Followers

Tuesday, August 9, 2011

BOSS.. TOLONG BAGI SAYA BONUS

Asssalamualaikum,



Kepada mereka2 yang berkhidmat dengan kerajaan, boleh start enjin dan pergi membeli belah sekarang sebab confirm korang dapat bonus.



Best betol dengar orang dapat bonus ni...Sperti biasa, hari ni ade orang call aku tanye..



"Puan, bonus bila nak dapat? Brape bulan agaknya ye?"


*Sigh....



Nasib bekerja di HR, jadi cam tempat Aduan Rakyat la pulak. Aku memang x tahu ape2 pasal bonus ni. Ade orang cakap dapat Edebans satu bulan sebelum raya.



Anticipation dah menggunung. Baju raye, sehelai x beli lagik. Kuih, kompen la beli. Yang lagi mengerikan, seluar jeans Dino yang aku tapau x ganti lagik...fuhh, semput akaun harimau gua.









Bukan aku sorang je yang betul2 mengharap Advance bonus, aku rase sume assistant2 manager yang sedang memerah keringat di ladang dan kelang2 pon mengharap jugak. Nasib baik la time raye tu dah gaji.




Nampaknya, raya tahun ni kena la bersederhana...




So, No more Angpau from me!!!!! hahahaha (evil laugh)




Kepada Bapak F, sila la bagi kami bonus awal tahun ni. Kami nak booking tiket gi Bandung ni!




AdiosAmigos!

0 Fireback!:

Post a Comment