Followers

Tuesday, August 16, 2011

Bekas Pengetua Kini Pengarah Jabatn Pelajaran Melaka

Afternoon is a great time to bermalas2 in the office. Kenapa la office aku ni mampu bertindak bagai freezer tanpa belas kasihan? Patut ke aku buat aktiviti jahat untuk menghentikan process pembekuan manusia di bangunan ini..

Okeh, stop! Sebenarnya aku nak cerita sikit berita yang aku x sengaja terjumpe mase meng-Google nama sekolah aku..


SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN MALIM MELAKA


Last skali aku menjejakan kaki aku ke kesekolah ialah pada hari aku amek result spm. Ingat lagi, time tu akau pakai t-shirt biru, Jeans baggy ngan selipar jamban je... hoho..dah 4 tahun la kiranya..


Dah 3 orang adik-beradik aku belajar kat sekolah ni.. tapi rasenya aku la yang paling depressed sekali masa sekolah kat sana. Aku ni kan minah kaki buku, aku x gemar sangat nak berkawad tengah2 panas. kalau x silap aku, bila hari rabu je kene berkawad sampai pukul 4. Teramat la bosan.


Again, lari topic.. sebenarnya aku nak cerita pasal website sekolah aku tu. Dok sekodeng2 website tu, tenampak berita pasal ex-pengetua. Rupanya dah jadi pengarah... Hohoh, inspiring ni.


Kalau x percaya, boleh bukak wesite Jabatan Pelajaran Negeri Melaka (aku malas nak letak gambar sebab ternet cam lembu)


Adiosamigoss..

0 Fireback!:

Post a Comment