Followers

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya! Jom Balik Kampong!

Dam-dam-dum, bunyi meriam...

Assalamualaikum Mugs...Xsangka dah raya kan?

Alhamdulillah, dapat jugakaku beraya sakan walaupon puasa x full (duhhh

Disebabkan tahun ni rezeki lebih,dapatlan sponsor unifom tahun ni. As axpected, mesti la dalam kaler faberet beta and compliment kaler Baby Coco..hehehe


Tahun ni tahun pertama beraya tanpa grandparents. So, dapat la balik kampung ayah lama sikit. Biasanya, ktorang balik kampung ayah di pagi raya. X jauh pon, setengah jam dah sampai. Belah mummy lain sket sebab kalau semua datang sekali, penuh rumah.. silap kena bersila kat luar rumah.



Bob sesuka hati je lari dari theme...


Gambar yang xbrape comel sbb guna tripod buatan tanga


Beraya dengan Baby COCO...

Disebabkan skill memanduaku xbrapa nak hebat, Along la jadi mangsa. Dia la yang bawak COCO balik kampung. Habis sembahyang raya, kami ramai2 ambik gambar. Sorry la, aku xde DSLR, so guna camera cikai aku yang dah miong lepas jatu kat opis haritu.




Ternet slow...aku upload gambar yang low-Q je





Mummy beriya2 nak amek gambar ngan Kaisara

Ain Kaisara ni adik kepada Sidik & Ain Umairah. Dulu, mak aku babysit kakak dengan abang Kaisara. Tapi lepas parents dorang pindah kat kampung, mak aku dah tak jaga dorang lagi.



Cousins yang majoritinya bapak budak


Cousins aku yang lelaki ade yang dah kawen dan masih bersekolah. Kalau x silap, yang paling kecik pon kat sekolah menengah. Ade tu yang lain pangkat tapi sama umur..




Cousins from all ages..ade yang dah beranak, ade yang skolah lagi




Anak sedara(including Kaisara, the youngest)


Makin ramai pulak anak sedara aku ni. Ni baru belah ayah, separuh x sampai lagi. Seronok tengok bebudak ni dapat duit raye..T_T




Aku dok depan sekali..hehe



Si comel....T_T..jeles giler


Dikesempatan ini, aku nak mengucapkan selamat berhari raya kepada semua yang mengenali diri ini...


Nanti kalau aku x busy makan ketupat, aku update lagi.


ADIOSAMIGOS..peace babeh..

0 Fireback!:

Post a Comment