Followers

Tuesday, August 23, 2011

Aku Nak Balik Kampung.. Suka Hati Aku La

Balik kampung adalah perkara yang aku nanti2kan semenjak menjadi anak rantau ni (chewahhh!) Walaupun Melaka ngan KL ni sekangkang kura2 je, tetap excited. Nak-nak pulak bile dah dekat raya ni. Body kat office, tapi badan kat rumah (dah cam penanggal la pulak)

Disebabkan tahun lepas aku x cuti lama, tahun ni ingat nak cuti 2 minggu. Tengok budak Dept Quality senang2 je dapat cuti, aku pon try nasib jugak.

Rupenye dapat 2 hari je (kuang ajor giler)

Ade jugak mulut2 yang tett sebab tanya "kenapa nak sibuk2 balik kampung lama2..bukan ade in-laws pon"..

Agak2 la wei.. aku ade mak lagi la...

Mungkin mereka2 itu xde keluarga, sebab tu x kesah nak beraya.

Ish, sepatutnya hari yang gembira cam hari raya patut disambut ngan family sambil makan ketupat yang dicicah dengan sambal udang (nyum..nyum) dan bukannye bershopping di KLCC sambil makan fries MCD.

Mungkin hari isnin baru aku balik rumah walaupon aku dah beli tiket nak balik jumaat ni..

Sorry mummy, nanti hujung tahun kite gi holiday k..

ADIOSAMIGOS...

2 comments:

  1. yo orang melaka...jemput balik kampung! =)

    ReplyDelete
  2. @super-1Meh la datang rumah.. tapi duit raye xde la..gua ni x dapat bonus

    ReplyDelete