Followers

Monday, December 12, 2011

AMIRA AFIQAH: Kpop Fan VS Kpop Anti

Salah ke kalau aku cakap aku suka tapi aku benci pada KPOP.

My blogwalking routine starts by visiting my fav KPOP site:


I really enjoy asian-oriended pop culture and KPOP is one of my biggest obsession.

 I don't see why KP fans feel offended whenever they saw negative comments on the KPOP stars... Why...oh why...Aku rasa sangat normal kalau ade yang xsuka artis. Like how I hate Lindsay Lohan... but I have to admit that she have lots of talent.

Bukti yang aku ni Jekyl N Hyde:

1. I really love HYUNA in WG but I hate Bubble Pop's Hyuna


2. I love SUPER JUNIOR but I think they are better without Ki Bum


3. I love Park Bom's voice but not her surgery-went-wrong face


4. I loveeee SHINee but their LUCIFER concept is obviously freaky


5. Hara and Sohee's voice are awwwwwful but cute for aegyo ad-libs


6. TVXQ's Yunho dresses like GAY, occasionally.


7. Nickun make a good Thai Prince but he will only and always be the FACE of 2PM. Not the voice


8. 2PM Chansung do look like shaggy...or sometime horse


9. I rather smash the radio than listening to T-ARA's live Rolly Polly

10. SNSD's shorts are getting shorter by day..



BTW, ade sesiapa yang baca pasal Amira Afiqah. Rupanya, beliau adalah sedara kepada Hazry. Aku sangat tidak faham dengan tindakkan fan KPOP yang menyerang beliau kerana satu salah faham. Seorang mahluk telah mempergunakan identiti Amira dan telah menulis mengenai KPOP, in a negative way.


Yang lagi aku x faham, peminat KPOP ni dah macam orang giler mencarut2 kat ruangan komen. Kalau ye pon marah, x payah la nak middle-finger, F-word bagai. Cakap elok2 sudah la.. Hebat jugak budak2 zaman sekarang ni mencarut. Terkesima aku melihat komen2 dorang..Tapi grammar hancusss.. lagi teruk dari aku yg memang teruk giler.




You don't right???? hmmmm, F.A.I.L....

Aku menulis bukan sebab nak ramai follower or ramai pengomen. Aku just x suka dengan teenages yang sangat suka buat cyber bully. Sangat x matang lagi bergaya.

BTW, aku baru je gi amik tiket FT Island Play Concert kat KL bulan depan. X sabar nak pergi! Thanks to Dell sbb sanggup teman aku tengok concert kali ni.





ADIOSAMIGOS!!!

2 comments:

  1. aah, setuju sangat2, cyber bully mmg sangat tak matang dan sangat keyboard warrior

    ReplyDelete