Followers

Wednesday, December 7, 2011

Bila Si Katak Tidak Menyanyi

Selamat siang dan selamat kembali bekerja,

Kaki aku dah mula bergerak bagai lipas kudung hari ini. Maka, kembali lah aku ke pejabat. Hari ini menjanjikan seribu satu kerja kerana esok kami seopis akan bergerak ke The Zone Johor. Yay, Office Trip!

Sebenarnya aku nak cerita pasal DINO Mulai hari ini akan menjadi DinDong). Yer, boiprenku yang jauh dimata. Beliau sangat gemar mencari gaduh. Gaduh manja katanya.... Semalam, kembali lagi issu lama:

SUARA MERDU KEKASIH HATI

DinDong: Boo, beta nak dengar nyanyian kamu la... nyanyi sikit
Aku: Apesal beta plak kena menyanyi bagai
DinDong: La, beta rindu nak dengar sore kamu
Aku: Beta nyanyi x best la..
DinDong: Tu kamu yang cakap... xmau sudah

TUttt..Tuttt.. (connection error)

Halamak, muchuk sudah hangin ooooo...

Boiprenku seorang yang sangat terpengaruh dengan budaya Jpop. Maka beliau sering membayangkan yang beliau berdating dengan Maki Horikita yang bersuara ala2 Ayumi. Xtao la ape aku nak buat.

Idea: Berlatih nyanyi dalam jamban. Aku sebenarnya malas nak nyanyi sebab nanti beliau mesti gelak guling2. Ngeeee....

Anyway, saje nak jadi awek emosi jap:




0 Fireback!:

Post a Comment