Followers

Sunday, December 11, 2011

The Zon - Part 1

Anyeong chinguya! Hujung minggu di The Zon Johor dah berakhir. Maka, wajib la nak membebel sakan kan..keke, xmampu nak cerita banyak sebab tengah berhimpit dalam starex macam tuna dalam tin.

Dari hari khamis ktorg berkampung kat The Zone Johor (yang s sehebat yang disangka) untuk meraikan staff yang dah lama berkhidmat dengan company. The best part was the Gala Dinner sebab ktorg dapat jumpa Sepah, Hattan, Man Kidal n Rody Kristal. Best woooo. Layan rock seround.

Geng2 pon memang tau aku Kipas-susah-mati si Jep. Maka, dorang pon bagi chance aku jd bahan lawak si Sepah. Terkeluar suara sumbang aku ngan Syafik nyanyi lagu sandarkan pada kenangan. Korang pon tau kan yang suara aku memang sangat sumbang... hehe

Sepah yang super kelakar...
 
Token form Sepah...(muka terkedu!)

Hattan... Muka terkedu again
(muka membengkak sebab kurang tido)

Sebenarnya banyak lagi nak cerita tapi perut sakit. Terlebih makan gamaknya. Esok aku sambung cerita lagi..

ADIOSAMIGOS!

0 Fireback!:

Post a Comment