Followers

Thursday, December 1, 2011

Management Baru... Again

Salamat Pagi!!!!

Bulan terakhir dalam kalender sudah tiba. Pagi ini dimulakan dengan memeriksa baki cuti tahun yang sedari bulan lepas x bergerak nampaknya. Masih ade 16 hari lagi. Hebat la aku... Perkerja paling rajin.

Tidak ramai yang diberikan peluang ke 2, apatah lagi ketiga. Syukur, akhirnya aku dapat mulakan kerjaya yang baru (padahal company sama gak). Aku seorang engineer pencen yang kemudian menjadi Coordi training. Mulai hari ini, aku adalah seorang exec HR.

Aku seorang introvert yang sangat tidak gemar untuk bercakap dengan orang. Tapi semenjak duduk kat HR ni, rasa biasa saja. Kadang2 rasa seronok bila dapat berbual dengan assistant lain, kadang2 rasa macam nak hempas telepon. Yela, time lunch pon ade orang call jugak.

Pokoknya, perjalanan hidup masih jauh. Mungkin tahun depan aku tukar bos lagi, mungkin jugak tukar company..eh, xde la kot. Aku sayang lagi company aku sekarang.

Nak sambung buat handover work.

ADIOSAMIGOS!!!

Note: Azam tahun baru nak mengurangkan makan kek n candy. Gigi rosak oooo...


Gula2 STICKY kegemaranku....

0 Fireback!:

Post a Comment