Followers

Wednesday, December 14, 2011

Mari Bercuti!

Salam,


Hari ini dimulakan dengan tersenyum melihat meja yang ibarat pulau kena serangan bom. Bila la aku nak start packing barang2 yang xperlu pastu hand over kat orang yang berkenaan.... Forget it!
Sebenarnya aku nak cerita perihal cuti. Bagi orang yang berkerjaya, pemilihan masa untuk menggunakan cuti tahun amat terlalu penting. Xnak la nanti bila anak bercuti, mak bapak kena kerja plak. X syok oooo.


Lain plak yang terjadi dengan aku yang sibuk menghabiskan cuti tahun yang masih bertimbun tatkala cuti oranag lain hanya di celah gigi. Kalau aku cuti straight sampai tahun baru pon, cuti aku ade lagi. Hebat x? Aku bukan la rajin benor bekerja, tapi bila aku nak cuti je ade kerja urgent. Annoying giler.


DinDong pon xbalik bulan ni. Cuti tahun di carry-forward. Cuti umrah katanya. Alhamdulillah.


Yang Kuning2 tu hari aku xde kat opis...






Nampak gayanya, terbakar (burn) jugak la cuti tahun ni...


Cuti kengkawan aku, si Eli ngan Cik Mah dah tinggal sejemput. Kesian, busy prepare nak kawen le tu. AKu, JJong ngan Dell boleh enjoy cuti2 Malaysia.


Apa2 pon, yang penting dapat balik mengular di rumah mummy. Yahoooo.. xpayah masak!

0 Fireback!:

Post a Comment