Followers

Tuesday, December 13, 2011

Dunia Dipenuhi Gadget

Salam,


Pagi ini diteruskan debgan memprocess loan pekerja dan menyemak invoice training yang masih terbengkalai selepas seminggu berjalan-jalan. Aku paling menci melihat lambakan kertas yang tidak berfail. Makin bersepah meja aku ni.


Sempat jugak melihat gambar kat The Zone kemarin. Gambar guna hp je la. 


Henpon je? DSLR xde ke?... Ye, aku masih menggunakan HP dan digital camera zaman tok kadok yang menunggu masa nak terbarai. Aku penggila henfon tapi x de la kerap sangat bertukar-ganti. Rasenye dah lima nam kali jugak bertukar. Sikit je kalau nak dibandingkan dengan budak2 zaman sekarang.


Gadget yang aku ade sekarang:


Samseng Galaxy S II yang dibeli sbg hadiah ulang tahun bekerja

Samsung ES60 yang dibeli masa jaga kilang
(dah rosak dan dah direpair semalam)

Asus43S, replacement for BabyQ

And

Nokia 5800

Sekarang, kiri-kanan orang pakai DSLRla, Handycam HD la... AKu ni seorang pekerja swasta yang menyewa sebuah apartment, masih perlu membayar hutang kereta dan PTPTN serta gemar splurge on makanan mahal. Xmampu nak nak beli gadget mahal2. Yang ada pon dah kira OK.

Tau x korang yang korang boleh mencantekkkk kan lagi gambar yang korang amek guna kamera cap samseng (seperti aku) dengan menggunakan perisian percuma. Anda boleh, kalau rajin...

Before

TADAA!!!!!

After..

AMACAM? ADA GAYA X?

Sungguh Perasan....

0 Fireback!:

Post a Comment