Followers

Thursday, December 15, 2011

Celcom Oh Celcom

Selamat berpuasa sunat,


Pagi ini hati berkecamuk. Rase kebengangan menusuk arteri sehingga menyebabkan rasa senak perut yang teramat mendalam. Sila salahkan CELCOM kerana gagal memberi khidmat yang baik untuk pengguna2 di Sabah.


Semalam, berpuluh kali DingDong gagal menjawab call aku. Tanpa bunyi tettt..tettt..tettt, terus ke mailbox  voicemail. Aku sangat pasti yang CELCOM akan menjadi dalang pergaduhan seterusnya.


Akhirnya, dapat jugak DingDong call aku balik. Tapi masa tu dah pukul 4 pagi. Confirm la aku dah layan lentok atas katil.


Semenjak aku pakai henfon ni, aku hanya pernah pakai MAXIS dan CELCOM. Aku sangat menyampah dengan charge MAXIS. Tambah plak dengan sms iklan yang bertimbun2 saban hari. Lepas tu aku switch pakai CELCOM. Alhamdulillah, ade line CELCOM kat Carey Island.


Dah 2 tahun DinDong kerja kat Sabah, tapi line CELCOM x elok2 jugak. Kadang2, baru cakap 2-3 patah, connection takde. Arghhhh, ntah hape2 ntah.


Kalau aku kutuk secara marathon pon belum tentu line boleh jd elok. Sabar je la...


Sebelum aku chowsingsing, aku nak ingatkan pada mereka2 yang suka buat Open fire kat KL:


JAGA_JAGA LA BILE BAKAR SAMPAH. INCOMPLETE COMBUSTION AKAN MENGHASILKAN ASAP HITAM. KANG X PASAL2 KNE SAMAN DGN DOE



P/S: Xde cadangan nak teukar line lain...

0 Fireback!:

Post a Comment